woensdag 16 juli 2014

Schatkistje Jasmijn

Hallo Allemaal,

Leuk dat je er weer ben voor de laatste post uit deze serie. Vandaag het schatkistje dat ik voor Jasmijn maakte om de belangrijkste eerst spulletjes van haar in te bewaren.
Het takje maakte ik met een stempel van Elines huis die ik twee keer stempelde op groen en wit en de bloempjes uit het witte knipte. Overal een pareltje in het hartje en zo lijkt de stempel heel anders.


Het schatkistje staat nu eerst maar een poosje in de woonkamer te  pronken want ik word er helemaal blij van.
Ik heb geen idee wanneer ik mij weer zal melden voor een volgende post. Leuk dat je er weer was en tot later!!!!

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Hoi femminde
    Wat zullen jullie trots zijn op zo'n mooie dochter en wat een lievie! Natuurlijk hoort er een prachtig schatkistje bij voor haar eerste baby memories! je hebt het in jou mooie stijl gehouden en de gestempelde bloemetjes zijn super leuk zo met de pareltjes! Een mooi pronkstuk is het geworden! Ik plaats vandaag ook nog even een kaartje en ga dan ook even in de vakantie modus...genieten van die heerlijke zomerse dagen en af en toe even een dagdeel werken 3x per week. En voor de rest genieten van dit heerlijke zomerse weer! Jij ook veel plezier met Jasmijn, want de tijd gaat snel hoor! Lieve groetjes en fijne zomer van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi op gepimpt kistje.Jasmijn zal later heel blij zijn al de leuke spulletjes in een schattig doosje .Heel mooi hoor !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen