donderdag 10 juli 2014

Pas verhuisd labels

Hallo Allemaal,

Leuk dat je hier weer ben voor al weer een nieuw berichtje. Dit is de eerste post van vijf want ik heb vorige week een productief weekje gehad.
Het lukt niet helaas niet meer zoals voorheen om eens een hele dag te prutsen maar omdat ik het nu wel kan laten liggen om mijn zolderkamertje kan ik ook zo weer aanschuiven.
Vandaag labeltjes die ik maakte om aan cadeautjes te doen voor mensen die pas verhuisd zijn. Weer lekker vrolijke kleurtjes en toch weer heel verschillend.
Tot gauw!!

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Lekker hè zo'n hobby ruimte, waar je zo weg kan lopen...en de volgende dag weer door. Nu mijn jongens zijn uitgevlogen, heb ik ook een aparte ruimte, voorheen zat ik aan de hele grote kamer tafel en kon er vaak niemand meer zitten, hihi En dan telkens alles weer opruimen, dan is dit toch een feestje. Maar je kaartjes daar kwam ik voor en wat zijn ze weer mooi en fleurig! Dit blijft altijd leuk om aan kadootjes te doen...supers!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb sinds vorig haar ook een ruimte waar je alles kan laten liggen en zo weg kan lopen, heerlijk is dat. Je labeltjes zijn erg vrolijk en leuk geworden, lekkere felle kleuren, en de huisjes zo schattig! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Wat zijn ze leuk!
    Heerlijk die frisse kleurtjes.
    Maak je die huisjes zelf of is dat een stans?
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,
      Sorry dat het even duurde voordat je antwoord krijgt. Die huisjes daar heb ik een stans (loves lives here die) van Papertrey Ink voor gebruikt. Helaas kan je ze alleen in Amerika zelf bestellen.
      Groeten van Femminde

      Verwijderen