donderdag 24 juli 2014

Marianne design challenge 109

Hallo Allemaal,
Vandaag een post voor de nieuwe challenge van MD: Maak iets anders dan een kaart.
Ik maakte een bewerkt hart en ronde hanger van vilt met de folklore stof van Elines winterhuis. Het wordt een cadeautje voor een vriendin dat ze vlak voor de kerst krijgt en dat wilde ik leuk verpakken. Ik vond nog een zwart cadeauzakje die ik ooit van mijn moeder kreeg met de opmerking misschien kan jij er nog eens wat mee. Nu kwam dat mooi van pas.
Het uiltje is een combinatie van de stempel van EWH met vleugels, snavel en pootjes van vilt die ik stansde met de nieuwe uiltjes stans van Eline. De kleine paarse hartjes op het tasje zijn ook de pootjes van de uil die ik zo leuk als detail kon gebruiken.


Leuk dat jullie hier even waren en misschien tot  een volgende keer.
Groeten van Femminde

12 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie creatie heb je gemaakt Femminde!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    PS: ben gelijk volger van je blog geworden!
    Mijn blog: http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. complimenten
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Femminde! Leuk geheel is het geworden!
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje!!! Mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kadopakketje Femminde
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,
    Dat ziet er prachtig uit je zelfgemaakte kadootjes en een mooi bijpassend tasje erbij erg leuk gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er helemaal weg van! Oh wat een prachtig setje zo bij elkaar :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, wat een super leuk kado pakket heb je gemaakt.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend en heel leuk verzonnen zo, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Google kom ik per toeval op je blog terecht.
    Wat maak jij superleuke dingen!!! Ik ben gelijk volger geworden.

    Waarmee maak jij de pupillen van de Eline uiltjes als ik vragen mag, zijn het plakparels?

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Erika,
      Leuk dat je even langs kwam en volger bent geworden. De pupillen maak ik inderdaad met plakparels. Deze vond ik bij de action.
      Ik hoop dat je er wat mee kan.
      Groeten van Femminde

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige creaties .Heel mooi van kleuren en leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen