maandag 21 oktober 2013

Liftchallenge 52

Hallo Allemaal,
Allereerst sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen. We zitten nog steeds druk in de verbouwing en ook de komst van ons kleintje komt al aardig dichterbij.
Maar gelukkig heb ik toch tijd kunnen vinden om wat te maken voor liftchallenge 52:
Nadine bedacht deze deze uitdaging naar aanleidding van haar trouwdag: something old/something new/ something pink/ something blue.
En het ging zo lekker dat het uiteindelijk 2 kaartjes zijn geworden.

Something old: muziekpapier van de kringloop en de kanten bloemetjes die ik zelf op mijn eigen bruiloft heb gekregen.
Something new: de notebook stans van Marianne kreeg ik net deze week. Thanks Berenda!
Something pink: op het eerste kaartje de 2 bloemetjes en de hartjes/ op de 2e het bloemetje en tabje.
Something blue: op het eerste kaartje het tabje en de 2 pareltjes, op het 2e de hartjes en de blauwe stempelinkt van de bloemetjes in de krans (op de foto niet heel duidelijk te zien).

Ik zit weer helemaal in de scrapmood, het smaakt weer naar meer.
Fijne week allemaal!!!
Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde, dat is zeker een tijdje terug, maar gelukkig gaat alles goed met je!
    en hopelijk je zwangerschap en verbouwing naar wens.
    Je kaartjes zijn prachtig geworden en heel leuk gedaan voor de liftchallenge! Ook weer een beetje in de scrapmood, gezellig weer!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat voelt aan als een verslaving hi hi, als je er eenmaal aan begin wil je weer meer! Nee flauwekul je hebt prachtige kaartjes gemaakt! Gelukkig gaat alles goed met jouw en de baby, en hopelijk schiet je verbouwing al goed op, want het lijkt me geen pretje om hoog zwanger in de rotzooi te moeten dooorbrengen,succes er mee. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaartjes zijn het geworden, ik hoop dat de mood nu weer helemaal terug is. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk geworden de kaartjes. Herken het helemaal, ben je druk met andere dingen bezig, en dan komt het er gewoon niet van om te scrappen. Maar als je dan eenmaal zit, wil je niet stoppen.
    Succes met de verbouwing en de zwangerschap.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er weer geweldig uit!
    Leuk dat je er twee hebt gemaakt.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes! Ook al is het nu druk met verbouwing en je zwangerschap, heel leuk dat je tijd vond om mee te doen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker dat je de flow weer te pakken hebt. Kan een mooie afleiding in deze drukte zijn! Erg mooi je kaartjes, heel mooi gedaan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent lekker op dreef, leuk! En fijn ook dat mijn uitdaging daar een beetje aan heeft bijgedragen! Ik vind het twee erg leuke kaartjes. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen