vrijdag 19 juli 2013

Kaarten met Rosadotje a flower a day

Hallo Allemaal,
Daar ben ik weer.  Dit keer met hele zachte kleurtjes van de nieuwe lijn van Rosadotje: A flower a day. Ik heb weer veel dingen uitgestanst en ook geëmbost, als je deze in de mal laat zitten kan je ze leuk inkten met distress inkt. Dat doe ik normaal eigenlijk nooit maar je krijgt wel een leuk effect. En Berenda bedankt voor het lenen van je mallen!! Ik hoop dat ik jou zo ook weer op ideeën heb gebracht.



Ben je geïnteresseerd in welke materialen ik precies heb gebruikt, klik van even *hier*.
Bedankt voor het langskomen en ik hoop tot gauw!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde
    Het is weer een super mooie serie en heel gaaf hoe je de kruiwagen steeds terug laat komen en het toch allemaal andere kaartjes zijn, schitterend mooi gedaan en erg leuk papier! fijne dag
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde, mooie kaartjes heb je gemaakt, en ook mooi papier gebruikt. Leuk zoals je met een stansje, de kruiwagen, toch vier verschillende kaartjes hebt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Femminde, net weer terug van een weekje schoorl zie ik jouw fantastische kaartjes. Wat zijn ze geweldig geworden zeg!!!!!! heel veeeeeeel groetjes, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen