zaterdag 20 april 2013

Marianne challenge nr. 78

Hallo Allemaal,

Na een middagje mannenkaarten maken was ik toe aan wat anders. Ik pakte mijn nieuwe blok papier van Elines Dollhouse en ging aan de slag voor de nieuwe challenge: Alles mag als er maar wel een (cute) stempel of afbeelding van Marianne Design wordt gebruikt. Niet zo ingewikkeld gelukkig. Ik gebruikte de tabstans NL en nieuwe vlinder stans en stempel van Tiny Butterfly 3.
Onder de vlinder een stukje stof wat ik ooit bij Ikea heb gekocht. Op het bloemetjespapier stempelde ik met bruine inkt met de stempelset van Beachhouse. En rechtsonder een hoekje a la Sanne.

Fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje .
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi Je hebt een lief kaartje gemaakt Femminde, met een hele mooie vlinder! Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Femminde.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen