maandag 1 april 2013

Challenge Marianne Design 77

Hallo Allemaal,

Goede pasen gehad???
Tussendoor vond ik nog even tijd om een kaartje te maken voor de nieuwe challenge van Marianne Design. Maak een passepartout kaart en gebruik 3 producten van Marianne Design.
Ik daagde mijzelf nog iets meer uit door er een mannenkaart van te maken.
Volgens mij voldoet deze kaart er zo aan met de mistletoe stans, papier én stempels van Elines Beachhouse en EC 138(tekststempel) . Het kleine labeltje linksonder maakte ik van shrinky dinky en één van de stempels van Beachhouse. Zo gaaf! (als je dit ook wilt doen maak dan van tevoren even een gaatje in want na die tijd lukt dat niet meer).
Tot een volgende post!!!

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Met die mannenkaart zit het wel snor! Heel mooi! ook die embossing stempel, en je shrinky dinky label. Prachtig dat papier van Eline.
    Groetjes van Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in sfeer gehouden, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje ,mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart Femminde maar door een passepartoutkaart moet je doorheen kunnen kijken en ik zie dat bij jou niet.
    Misschien kun je hem nog veranderen anders voldoeet hij niet voor de challenge.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen