woensdag 20 maart 2013

Anne-Wil

Hallo Allemaal,
Vandaag weer een layout op wit canvasbord. Met papier van 4 heures 37 Rue de pources verts. Ik moet eerlijk bekennen dat zowel het papier als de foto al een poos op mijn bureau lagen en ik er niet verder mee kwam. Totdat ik van het lieveheersbeestjes papier een lijst maakte met de foto van het kleine meiske er midden in. En toen ging het op de één of andere manier vanzelf.  Ik vind het zelf een erg vrolijk geheel geworden. In het echt  komen de kleuren nog meer tot zijn recht. Voor de lijst met gebruikte materialen verwijs ik je naar deze post.


                                         Dit was het weer voor nu, tot een volgende post!!!
                                                     Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan, wat een vrolijke lay-out en er is ook zo veel op te zien, hele leuke details goed gedaan!
    Groetjes gerie

    BeantwoordenVerwijderen